Szállítási feltételek

1. A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a webshop termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb termékleírását. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 

2. A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni a terméket / termékeket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási és fizetési módot (utánvét, vagy előre utalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

 

3. Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

4. A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozásának megkezdése 1-24 órán belül megtörténik, kivéve munkaszüneti napok (ez a feldolgozási időt jelenti, a válaszlevél visszajelzését, azonban a termékek összekészítésére több időre is szükség lehet).

 

5. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

 

6. Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.

 

7. Fizetési feltételek

Webshopunkban lehetőség van utánvéttel történő fizetésre, ekkor a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Lehetőség van üzletünkben a rendelés személyes átvételére is, ebben az esetben a vételár kiegyenlítése az átvétel időpontjában történik.

 

8. Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása a DPD Futárszolgálat segítségével történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található elérhetőségek egyikén. Szállítási módok: DPD, országszerte. DPD kiszállítási idő: 24-48 óra (ünnepnapok vagy hétvége esetén 1-2 munkanap). Szállítási területek: Magyarország minden településére szállítunk.

8.1. Szállítási díjak 

A futárszolgálatnál érvényben lévő díjszabás az irányadó.

A csomagok összekészítéséről és a csomagok szállításáról e-mailben tájékoztatót küldünk.

Személyes átvételre 4080 Hajdúnánás, Polgári út 3. címen van lehetőség, erre telefonon , vagy e-mailben történt egyeztetés után van lehetőség.

8.2. A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

9. A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Módosított, megrongált termékeket nem áll módunkban visszavenni.

 

10. A megrendelt termék át nem vétele

Abban az esetben, ha a megrendelt terméket e-mailben vagy SMS-ben történő figyelmeztetések ellenére sem veszi át, és a termék ezáltal visszaküldésre kerül részünkre, a megrendelőt webshopunkból és az általunk kezelt weboldalakról véglegesen kitiltjuk.

 

11. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.

 

12. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A Felek közötti megállapodás távollevők között létrejött szerződésnek minősül. A megrendelt termék kézhezvételét követő 14 napon belül (futár-szolgálattal történő kézbesítés esetén 14 nap, boltjainkban történő személyes átvétel esetén 3 nap) a Vásárlót megilleti az indoklás nélküli elállás joga. A vásárlástól való elállási jog nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja, csupán lehetőséget nyújt a termék fizikai tulajdonságainak és működőképességének megállapításához, a termék eredeti és sérülésmentes állapotának megőrzése mellett. Amennyiben a kézhezvételt követően a vásárló, a termék tulajdonságának és működőképességének megállapításához szükséges kipróbálást meghaladó mértékben vette használatba azt, az abból eredő értékcsökkenésért, kárért felelősséggel tartozik az eladó felé, melyet meg kell térítenie.

Ügyfél a biztosított elállási és felmondási jogát olyan módon gyakorolhatja, hogy erről a Szolgáltatót egyértelmű nyilatkozat útján, elektronikusan vagy hagyományos tértivevényes levélben értesíti. A biztosított jog igényét a Szolgáltatónak érvényesnek és elfogadottnak kell tekintenie, ha az Ügyfél ilyen irányú nyilatkozatát bizonyíthatóan a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi.

Az Ügyfelet terheli annak felelőssége, hogy bizonyítani tudja, az elállási jogára vonatkozó igényét még határidőn belül, érvényes módon elküldte a Szolgáltatónak.

 

13. Tulajdonjogi kikötés

Ügyfél a 12. pontban lévő jogát a termék, több termék vagy több tételből álló termék esetén a legutolsó termék átvételétől számítva gyakorolhatja. Ez érinti az Ügyfél azon lehetőségét, hogy a 12. pontban lévő jogát a szerződés megkötése, azaz a Szolgáltató által kibocsátott számlalevél, és a termék vagy termékek átvétele közötti időben is gyakorolhatja.

 

14. Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld a webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak "Rólunk" vagy a "Kapcsolatok" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor, info@nanasszerszam.hu címen. Telefonon történő módosítást nem áll módunkban elfogadni.